کد خبر : 208913
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

“عشق واقعی”: شخصیت ها بیشتر از آنچه فکر می کنید به هم مرتبط هستند

“عشق واقعی”: شخصیت ها بیشتر از آنچه فکر می کنید به هم مرتبط هستند

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده از آنجایی که ممکن است بحث برانگیز و قطبی باشد، عشق در واقع، غیرقابل انکار یک کلاسیک مدرن کریسمس است. فیلم ریچارد کورتیس مجموعه‌ای از داستان‌ها را روایت می‌کند که در فصل کریسمس اتفاق می‌افتند که در پایان با یک کمان زیبا گره

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده از آنجایی که ممکن است بحث برانگیز و قطبی باشد، عشق در واقع، غیرقابل انکار یک کلاسیک مدرن کریسمس است. فیلم ریچارد کورتیس مجموعه‌ای از داستان‌ها را روایت می‌کند که در فصل کریسمس اتفاق می‌افتند که در پایان با یک کمان زیبا گره خورده‌اند. از آن زمان سعی شده است که فرمول آن توسط فیلم هایی مانند شب سال نو و روز ولنتاین در میان دیگر فیلم های مبتنی بر جشن تکرار شود. اما جادوی عشق در واقع یک رعد و برق منحصر به فرد در بطری بود که در آن شخصیت ها و خطوط داستانی آن با عجله کریسمس در هم آمیختند و به نتیجه ای بد اما دلگرم کننده رسیدند. این فیلم با یکی از بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازیگران تاریخ سینمای بریتانیا دست و پنجه نرم می‌کند و از آنجایی که به تازگی 20 سال از عمرش می‌گذرد، باید توضیح مختصری در مورد اینکه چه کسی و چگونه همه آنها با هم مرتبط هستند.

 

رابطه دیوید و کارن در “عشق در واقع” چگونه است؟

دیوید، نخست وزیر بریتانیا، هیو گرانت، برادر کارن اما تامپسون است. در حالی که آنها از یکدیگر حمایت می کنند و سعی می کنند در تماس باشند، واقعیت این است که آنها به اندازه کافی در بشقاب خود هستند. دیوید به تازگی دوره نخست وزیری خود را آغاز کرده است و برای آشنایی با کارکنان خود، به استخدام جدید ناتالی (مارتین مک کاچون) علاقه مند می شود. اولین ملاقات رسمی او با یک رئیس دولت دیگر با کسی جز رئیس جمهور ناشناس ایالات متحده با بازی بیلی باب تورنتون است که در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور علنی با او سر به سر می گذارد. زمانی که رئیس جمهور سعی می کند ناتالی را پاس کند، درام بیشتری رخ می دهد و دیوید در نهایت تلاش می کند تا با اخراج او، این ناهنجاری را با ناراحتی بیشتر برطرف کند. خوشبختانه، پس از خواندن کارت تعطیلات او در شب کریسمس، او به خود می آید و به دنبال او می رود و آنها را به پایان خوششان نزدیک می کند.

کارن، از طرف دیگر، ظاهراً در یک ازدواج دوستانه با هری آلن ریکمن است. اما، در محل کار، هری توسط منشی خود میا (هایکه ماکاتش) مورد تمسخر قرار می گیرد. مقاومت هری قدرت کاغذ خیس را دارد و او در خارج از صفحه نمایش عاشق میا می شود. با این حال، ادراک کارن او را به کشف یک هدیه گران قیمت سوق می دهد که در نهایت (و به طرز دردناکی) متوجه می شود برای او نبوده است. «هر دو طرف اکنون» جونی میچل تراژدی کارن را موزیکال می کند، که با رویارویی او با هری به پایان می رسد، اما به خاطر فرزندانشان با هم به پایان می رسد.

 

دنیل و سام در «عشق واقعاً» چگونه با هم ارتباط دارند؟

در طول فیلم، کارن در تماس است و از دوستش دنیل (لیام نیسون) حمایت می کند. او اخیراً همسرش را از دست داده و سرپرستی پسرخوانده‌اش سام (توماس برودی سنگستر) را بر عهده می‌گیرد. دیوید نگران تغییر نگرش سام را درک می کند و معتقد است که مرگ مادرش ممکن است همچنان او را بیازارد. در واقع یک دلیل ساده‌تر پشت تغییر نگرش سام وجود دارد: او عاشق جوانا (اولیویا اولسون)، محبوب‌ترین دختر مدرسه شده است. او مأموریت خود را برای یادگیری نواختن درام می داند تا بتواند او را تحت تأثیر قرار دهد و عشق او را به دست آورد.

بعد از اینکه جوآنا اجرای زیبای «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم تو هستی» را می‌خواند، با خانواده‌اش به ایالات متحده می‌رود و سام او را در فرودگاه به عنوان آخرین ژست بزرگ عشق تعقیب می‌کند. در بین این سکانس‌های دراماتیک، دنیل با کارول، یکی از مادران مدرسه آشنا می‌شود که اتفاقاً شبیه به افراد مشهورش است: کلودیا شیفر.

 

ارتباط جولیت، پیتر، مارک، جیمی و سارا چیست؟

فیلم با جشن عروسی پیتر (چیوتل اجیوفور) و ژولیت (کیرا نایتلی) آغاز می شود. دوستانشان مارک (اندرو لینکلن)، جیمی (کالین فرث) و سارا (لورا لینی) در این مراسم حضور دارند. چرا می گویند نزدیک هستند؟ خوب، چون شما فقط کسی را به عروسی خود دعوت نمی کنید، درست است؟ با پیتر و جولیت که تازه ازدواج کرده اند شروع می شود، یک درام بحث برانگیز زمانی رخ می دهد که مارک (بهترین دوست پیتر) قبول می کند که عاشق جولیت شده است. او فکر می کند که او از او متنفر است و در تلاش برای ساختن پل ها، در نهایت حقیقت را یاد می گیرد. او این کشف را با بازدید از خانه تازه ازدواج کرده و فلش زدن مجموعه ای از کارت ها به عنوان یک حرکت عجیب عشقی/خداحافظی دنبال می کند. ژولیت این را با یک بوسه مهر می زند.

پس از اینکه جیمی متوجه می شود همسرش به او خیانت کرده است (با این وجود با برادرش)، با بازنشستگی به ویلای فرانسوی خود، مدتی مرخصی می گیرد. او در آنجا با خانه دارش اورلیا (لوسیا مونیز) که فقط پرتغالی صحبت می کند، ملاقات می کند. ناتوانی آنها در درک یکدیگر چیزی است که آنها را به هم پیوند می دهد. آنها زبان یکدیگر را یاد می گیرند و در شب کریسمس زمانی که جیمی میزهای انتظار خود را در یک رستوران پیدا می کند و در حضور همه پیشنهاد ازدواج می دهد، بهترین پایان را خواهند داشت. سرانجام، سارا پایانی نه چندان امیدوارکننده دارد. هنگامی که رئیس او (هری متقلب) با او در مورد علاقه اش به همکار کارل (رودریگو سانتورو) روبرو می شود، او احتمال دارد که عشق خودش را داشته باشد. متأسفانه، به دلیل تعهد او به کار و مراقبت از برادرش، این احتمال به سرعت از بین می رود.

 

چگونه داستان های تونی، کالین، جان و جودی در «عشق واقعی» به هم متصل می شوند؟

تونی عبدالسالیس در حال چندوظیفه بین دو شغل نشان داده می شود (در برخی صحنه ها حتی همزمان!) او ابتدا در مراسم عروسی پیتر و ژولیت که کالین (کریس مارشال) نیز یک سرور است، با سرویس پذیرایی کار می کند. این قسمت بیشتر بر روی کالین متمرکز است، زیرا او تصمیم می‌گیرد به آمریکا سفر کند، پس از خودآگاهی که باعث می‌شود ببیند خدای سکس است، درست در قاره‌ای اشتباه. شاید خط داستانی که بیشترین احتمال شکست را داشت، بیشترین موفقیت را داشت. بلافاصله پس از ورود به میلواکی، او با کارول آن (الیشا کاتبرت)، جینی (ژانواری جونز) و استیسی (ایوانا میلیچویچ) آشنا می شود. او در نهایت با همه آنها می خوابد، در حالی که در این روند با دوست دختر آینده اش هریت (شانون الیزابت) نیز ملاقات می کند.

شغل دوم تونی را می توان ماهیت سخت تری در نظر گرفت و شما را متعجب می کند که چگونه این مرد روی زمین می تواند هر دو را انجام دهد. به عنوان دستیار تولید، زمانی که جان (مارتین فریمن) با جودی (جوانا پیج) ملاقات می کند، حضور دارد. جان و جودی در صحنه‌های سکس فیلمی ایستاده‌اند که تونی به آنها سرنخ‌هایی می‌دهد که چگونه خصوصیات خود را نشان دهند. آنها در نوجوانی خجالتی قرار می گذارند، اگرچه با لباس های تولد با یکدیگر آشنا می شوند. در نقطه ای خارج از صفحه نمایش، این زوج شیرین و امیدوار نامزد می کنند.

 

بیلی و روفوس چگونه به روایت بزرگتر «عشق واقعی» متصل می شوند؟

جمع بازیگران فیلم دو چهره هستند که در کل فیلم حضور دارند. اولین شکل به شکل روآن اتکینسون است. روفوس او نوعی فرشته است که در برخی از تعیین کننده ترین لحظات فیلم حضور دارد. او در پیشخوان جواهرات ظاهر می شود، جایی که هری یواشکی سعی می کند هدیه میا را بخرد، برای بسته بندی آن یک ابد طول می کشد، در حالی که زمان می دهد تا هری توسط کارن کشف شود. او سپس در فرودگاه ظاهر می شود زمانی که سام سعی می کند به دنبال جوانا برود و حواس امنیت فرودگاه را پرت می کند و در عین حال به او فرصتی می دهد تا برای آن تلاش کند.

بیلی مک از بیل نای یک ستاره راک است که سعی دارد با تولید یک آلبوم کریسمس به یک بازگشت بازگردد. رک بودن و بدبینی او در هنگام تبلیغ، او را به یک موفقیت کامل تبدیل کرد و در نهایت آهنگ شماره 1 کریسمس شد. پس از اینکه فرصت جشن گرفتن با تعدادی از افراد مشهور را رد کرد، به سراغ مدیرش جو (گرگور فیشر) می رود، زیرا اتفاقاً او کسی است که در کنار او بوده و بنابراین عشق زندگی اوست. جلد بیلی «Love Is All Around» – که هوشمندانه عنوان دوباره «کریسمس همه‌جاست» – در تمام فیلم حاضر است، و جشن برهنه‌اش که در شب کریسمس از تلویزیون پخش شد، گیلاس بالای این حیرت‌انگیز مضحک است. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي

خرید رپورتاژ آگهی و بررسی مزایای و معایب سئو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز