کد خبر : 208882
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

فراری کریپتو را به عنوان پرداخت خودروهای خود در ایالات متحده می پذیرد

فراری کریپتو را به عنوان پرداخت خودروهای خود در ایالات متحده می پذیرد

به گزارش اطلاعیه نیوز و به نقل از رویترز میلان، 14 اکتبر (رویترز) – رئیس بازاریابی و بازرگانی فراری به رویترز گفت که فراری (RACE.MI) پرداخت با ارز دیجیتال برای خودروهای اسپرت لوکس خود در ایالات متحده را آغاز کرده است و به دنبال درخواست مشتریان ثروتمند خود، این طرح را به اروپا نیز تعمیم

Ferrari CEO Benedetto Vigna unveils the company's new long term strategy, in Maranello

به گزارش اطلاعیه نیوز و به نقل از رویترز میلان، 14 اکتبر (رویترز) – رئیس بازاریابی و بازرگانی فراری به رویترز گفت که فراری (RACE.MI) پرداخت با ارز دیجیتال برای خودروهای اسپرت لوکس خود در ایالات متحده را آغاز کرده است و به دنبال درخواست مشتریان ثروتمند خود، این طرح را به اروپا نیز تعمیم خواهد داد. .

اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های تولیدکننده تراشه‌های آبی از کریپتو دوری کرده‌اند، زیرا نوسانات بیت‌کوین و سایر توکن‌ها آنها را برای تجارت غیرعملی می‌کند. مقررات ناقص و مصرف بالای انرژی نیز از گسترش کریپتو به عنوان وسیله پرداخت جلوگیری کرده است.

اینها شامل خودروساز برقی تسلا (TSLA.O) است که در سال 2021 شروع به پذیرش پرداخت به بیت کوین، بزرگترین سکه رمزنگاری کرد، قبل از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل آن به دلیل نگرانی های زیست محیطی آن را متوقف کند.

انریکو گالیرا، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فراری گفت که ارزهای رمزنگاری شده رویترز تلاش کرده اند تا ردپای کربن خود را از طریق معرفی نرم افزار جدید و استفاده بیشتر از منابع تجدیدپذیر کاهش دهند.

او در مصاحبه ای گفت: “هدف ما برای رسیدن به بی طرفی کربن تا سال 2030 در کل زنجیره ارزش کاملاً تایید شده است.”

فراری گفت که این تصمیم در پاسخ به درخواست‌های بازار و فروشندگان گرفته شده است زیرا بسیاری از مشتریانش در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

او گفت: «برخی سرمایه گذاران جوان هستند که ثروت خود را حول محور ارزهای دیجیتال ساخته اند. برخی دیگر سرمایه گذاران سنتی تر هستند که می خواهند پرتفوی خود را متنوع کنند.

در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال، مانند دومین ارز بزرگ، اتر، کارایی انرژی خود را بهبود بخشیده اند، بیت کوین هنوز به دلیل استخراج انرژی بر خود مورد انتقاد قرار می گیرد.

فراری در نیمه اول سال جاری بیش از 1800 خودرو را به منطقه آمریکای خود که شامل ایالات متحده نیز می شود، ارسال کرد.

گالیرا نگفت چه تعداد خودرو فراری انتظار دارد از طریق رمزارز بفروشد. او گفت که سبد سفارشات این شرکت قوی بود و به طور کامل تا سال 2025 رزرو شده بود، اما شرکت می خواست این جهان در حال گسترش را آزمایش کند.

او گفت: «این به ما کمک می‌کند با افرادی ارتباط برقرار کنیم که لزوماً مشتری ما نیستند، اما ممکن است یک فراری بخرند.

این شرکت ایتالیایی که در سال 2022 13200 خودرو فروخت، با قیمت هایی که از بیش از 200000 یورو (211000 دلار) شروع می شود و تا 2 میلیون یورو می رسد، قصد دارد تا سه ماهه اول سال آینده طرح کریپتو را به اروپا و سپس به مناطق دیگر گسترش دهد. کریپتو از نظر قانونی پذیرفته شده است.

اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) بزرگ‌ترین منطقه فراری است که 46 درصد از کل محموله‌های خودروی فراری در نیمه اول سال جاری را به خود اختصاص داده است.

گالیرا گفت: “علاقه در ایالات متحده و اروپا یکسان است، ما تفاوت های زیادی نمی بینیم.”

کشورهایی که ارزهای رمزنگاری شده در آن ها محدودیت دارند، چین هستند.

فراری برای فاز اولیه در ایالات متحده به یکی از بزرگترین پردازشگرهای پرداخت ارزهای دیجیتال، BitPay روی آورده است و امکان تراکنش در بیت کوین، اتر و USDC، یکی از بزرگترین به اصطلاح استیبل کوین ها را فراهم می کند. فراری ممکن است از پردازشگرهای پرداخت دیگری در مناطق مختلف استفاده کند.

گالیرا گفت: «اگر از طریق ارزهای رمزنگاری شده پرداخت کنید، قیمت‌ها تغییر نمی‌کند، کارمزد و هزینه‌ای اضافه نمی‌شود.

بیت‌پی بلافاصله از طرف نمایندگی‌های فراری، پرداخت‌های ارز دیجیتال را به ارز سنتی تبدیل می‌کند، بنابراین از نوسانات قیمت محافظت می‌شود.

گالیرا گفت: “این یکی از اهداف اصلی ما بود: اجتناب از معامله مستقیم با ارزهای دیجیتال و محافظت از نوسانات گسترده آنها، هم دلالان و هم ما.”

BitPay به‌عنوان پردازشگر پرداخت، اطمینان حاصل می‌کند که ارزهای مجازی از منابع قانونی می‌آیند و از فعالیت‌های مجرمانه یا برای شستشوی عواید ناشی از جرم یا فرار مالیاتی استفاده نمی‌شوند.

مدیر بازاریابی و بازرگانی فراری گفت که اکثر نمایندگی‌های آمریکایی آن قبلاً با این طرح موافقت کرده‌اند یا در شرف موافقت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي

خرید رپورتاژ آگهی و بررسی مزایای و معایب سئو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز