کد خبر : 185655
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

سالک: شهید سلیمانی محبوب و منتخب خدا بود

سالک: شهید سلیمانی محبوب و منتخب خدا بود

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهید سلیمانی در دامان پدر و مادری متدین و الهی تربیت شد، اظهار کرد:

سالک: شهید سلیمانی محبوب و منتخب خدا بود

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهید سلیمانی در دامان پدر و مادری متدین و الهی تربیت شد، اظهار کرد: شخصیت توحیدی این شهید در دامن پدر و مادر ارتقا یافت و بستری شد برای حضور این شهید در میدان ایمان و عمل صالح. شهید سلیمانی ارتباط خود را قرآن، مبانی دینی و روحانیت حفظ کرد. او به خودسازی پرداخت و از نفس خود مراقبت کرد که دچار دنیاپرستی و شهوترانی نشود و این رمز همه انسان های عارف است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی هرآنچه را از اسلام و قرآن آموخته بود را اجرایی کرد. با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام پا به میدان جهاد گذاشت و پس از آن براساس تجربیاتی که به دست آورد به تامین امنیت مرزهای شرقی کشور پرداخت. در ادامه فرمانده سپاه قدس شد و برای تقویت نهضت اسلامی و دفاع از مظلومان اقدام کرد و به مقابله با داعش پرداخت.

سالک همچنین خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اخلاص، صداقت، راستی، شفافیت، بصیرت و شناخت دشمن، علم، ایمان و تبعیت از ولایت را با هم داشت و فدایی آرمان های امام (ره) و رهبری بود. مکتب شهید سلیمانی، مکتب انبیا، ائمه و حضرت فاطمه(س) است او محبت فوق العاده ای به اهل بیت داشت. قرآن هم تصریح دارد که کسی که ایمان و عمل صالح دارد، خداوند محبت او را در دل های مردم قرار می دهد.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی ابتدا محبوب خدای متعال بود و به همین دلیلی شخصیتی ملی و جهانی شد. هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد. او مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و به عنوان چهره ای ضدظلم و کفر و ضدتروریسم شناخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي

خرید رپورتاژ آگهی و بررسی مزایای و معایب سئو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز