بررسی The Pod Generation 2023
دانلود زیرنویس فیلم The Pod Generation 2023 در این مرحله، روزی نیست که هوش مصنوعی در صدر تیترهای مرتبط قرار نگیرد. بین اخبار نوآوری جدید هوش مصنوعی و مقالات هشدار یا اعلام راههایی که شرکتها از این فناوری برای جایگزینی انسانها استفاده میکنند، تلاقی دائمی وجود دارد. در حالی که ما قبلاً به سیری
دانلود زیرنویس فیلم The Pod Generation 2023 در این مرحله، روزی نیست که هوش مصنوعی در صدر تیترهای مرتبط قرار نگیرد. بین اخبار نوآوری جدید هوش مصنوعی و مقالات هشدار یا اعلام راههایی که شرکتها از این فناوری برای جایگزینی انسانها استفاده میکنند، تلاقی دائمی وجود دارد. در حالی که ما قبلاً به سیری و الکسا عادت کردهایم، به نظر میرسد این صنعت از راحتی شخصی دور شده و به سمت تخلفات شغلی و جایگزینی انسانی میرود. ویژگی جدید سوفی بارت، «نسل Pod» موضع سادهای در مورد این توسعه اتخاذ میکند: بد است.
راشل (امیلیا کلارک) و آلوی (چیوتل اجیوفور) زوج متاهلی هستند که در آینده ای نه چندان دور زندگی می کنند. ریچل یک کارمند جاه طلب در شرکت فناوری خود، نان آور زن و شوهر است. الوی یک گیاه شناس پرشور است که به جوانان بی علاقه در مورد طبیعت آموزش می دهد و در عین حال سنت گرایی ارتباط با دنیای فیزیکی را به جای دنیای تکنولوژیکی درک می کند.
دنیا پیش رفته است و غلاف های طبیعت در خانه ها، درمانگران هوش مصنوعی و رحم مصنوعی را ترجیح می دهد. از آنجایی که ریچل و آلوی تصمیم میگیرند بچهدار شوند، تا کار و بدن ریچل را تحت تأثیر بارداری قرار ندهند، مرکز رحمی را انتخاب میکنند که خدماتی از غول فناوری Pegasus است که برای ثروتمندان غلافهای جداشدنی برای رشد نوزادانشان فراهم میکند. با این حال، در طول این فرآیند، فلسفههای آلوی و راشل در رابطه با فناوری سر به سر میرود.
“نسل Pod” متفکرانه و به موقع است، اما مسطح است، بیانی مبهم از یک تز بیش از حد ساده. با پیشرفت هوش مصنوعی، انسان ها از دنیای طبیعی فاصله می گیرند و تمایل زیادی به راحتی در ارتباط دارند. ریچل و آلوی از یکدیگر جدا هستند، به طوری که هیچ یک واقعاً مانند یک شخصیت طبیعی احساس نمی شوند. هر خطی در فیلمنامه به نظر می رسد که به طور آشکار نوشته شده است تا هدف را منتقل کند، تا احساسات را به خانه برساند. به نوبه خود، هر مکالمه ای اجباری است.
فیلم بارت تلاشی شجاعانه برای به نمایش گذاشتن پیشرفت فناوری در مقابل مداخله در کل فرهنگ این دنیای جدید، از دعواهای خانگی گرفته تا شخصیتهای کابوس سرمایهداری مانند لیندا (رزالی کریگ)، سرپرست زن مسئول مرکز رحم، انجام میدهد. انسانیت با تجاری سازی بیش از حد و جدایی در نقش های دلسوزانه مانند مادری و درمان سقوط می کند.
لفاظی شبه فمینیستی پگاسوس مبنی بر اینکه غلاف ها زنان را از تداخل شغلی و تغییرات بدنی بسیار وحشتناک نجات می دهد، یکی دیگر از شمول متفکرانه ای است که نشان می دهد سرمایه داری و انسانیت هرگز تلاقی نمی کنند. با این حال، این ایده ها به جای بیان احساسی، با یک فیلمنامه واضح بررسی می شوند، بنابراین هر گزاره از نظر فکری جذب می شود، اما هرگز از نظر احساسی جذب نمی شود. تنش بین ریچل و آلوی غیرواقعی است، مانند یک تکیه گاه برای یک ایده اصلی و نه سنگ بنای همدلانه ای که به نظر می رسد.
کلارک و اجیوفور به اندازه خود فیلم افسرده هستند. اگرچه فیلمنامه به جز چک لیستی از دیالوگ ها که به نظر می رسد بررسی می کند که تماشاگر بی وقفه فرضیه را درک می کند، نمی تواند زیاد کار کند، اما هیچ شیمی بین آنها ما را به این باور نمی رساند که آنها یک زوج هستند، حتی با مسائل فلسفی. گذشته از.
کامیونهای «نسل پاد» مانند یک پیادهروی طولانی به جلو میروند، با چشمهای گشاد جاهطلبی مقدماتی که به سرعت به یک کشش خسته به خط پایان تبدیل میشود. طراحی صحنه و فیلمبرداری تنها جنبه های اصلی فیلم هستند. این دنیای جدید اما نزدیک، زیبایی دیستوپیایی در چشم انداز خود دارد، اما فیلم را از تلاشی میانی برای یک پرونده اجتماعی برجسته نجات نمی دهد. فیلم بارت پتانسیل بالایی دارد اما در مراحل اولیه خود به سادگی شبیه یک ایده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 42 در انتظار بررسی : 42 انتشار یافته : ۰