کد خبر : 208694
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

اطلاعات کامل به الگوریتم Google Fred

اطلاعات کامل به الگوریتم Google Fred

8 مارس 2017، روزی بود که مانند روزهای دیگر آغاز شد…   شما پشت میز خود نشسته اید، به طور معمولی اولین فنجان اسپرسو خود را می خورید و اطلاعات جستجو را در اینجا در مجله موتور جستجو دریافت می کنید، یا شاید از طریق فید Fb خود، زمانی که به شما برخورد می کند، پیمایش می کنید… شما به سراغ

مارس 2017، روزی بود که مانند روزهای دیگر آغاز شد

 

شما پشت میز خود نشسته اید، به طور معمولی اولین فنجان اسپرسو خود را می خورید و اطلاعات جستجو را در اینجا در مجله موتور جستجو دریافت می کنید، یا شاید از طریق فید Fb خود، زمانی که به شما برخورد می کند، پیمایش می کنید

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpeg

شما به سراغ ابزار بررسی رتبه مورد علاقه خود رفتید.

 

شما آرام دعا کردید: “خدایا، به سادگی اجازه بده که وب سایت/خریداران من خوب باشند.”

 

تجاری

 

ادامه تحصیل در زیر

 

با تکیه بر روشها و وبسایتهای شما، این تصور عملاً حیاتی بود. بازندهها جای بزرگی داشتند و برندگان جای آنها را گرفتند.

 

فرد همین جا بود.

 

چرا الگوریتم فرد را شناسایی کنیم؟

مطابق با گری ایلیز بسیار طعنه آمیز گوگل، فردعنوان هر به روز رسانی است که گوگل به آن شهرت ندارد.

 

با توجه به موارد ذکر شده، پس از بررسی فرد جایگزین، معمولاً به جایگزینی اشاره می کنیم که در 7 مارس 2017 عرضه شد.

 

تا زمانی که در مورد دیگری معروف باشد، هر اشاره ای به فرد تحت عنوان احتمالاً در این زمینه خواهد بود و هرگز مجموعه ای از تمام به روز رسانی های بی ناماز آن زمان به بعد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.png

زمان بندی فرد

فرد زمان بندی جذابی دارد.

 

قبل از فرد یک ماه قبل، یک Google Core Replace قابل توجه بود، که ذکر شد بر روی E-A-T تمرکز کرده بود.

 

هر هفته پس از فرد، گوگل پروژه جغد را معرفی کرد که برای پاک کردن دادههای فریبنده و توهینآمیز اساساً بر اساس پیشنهادات رتبهدهندگان با کیفیت بالا طراحی شده بود.

 

تجاری

 

ادامه تحصیل در زیر

 

حال، اجازه دهید واضح بگوییم: ارزیابیکنندگان سیستم را راهنمایی میکنند تا دادههای نادرست یا توهینآمیز را تأیید کند، نه اینکه انتخاب کنند چه وبسایتی باید از نتایج حذف شوند.

 

واضح است که گوگل به شدت بر کیفیت بالا و استفاده از دانش ارزیابیکنندگان با کیفیت بالا متمرکز بود.

 

فرد نیز از این قاعده مستثنی نبود.

 

الگوریتم فرد گوگل چه بود؟

جایگزینی الگوریتم فرد گوگل در تلاشی برای از بین بردن آنچه که گوگل به عنوان نتایج با کیفیت پایین تلقی میکرد وبسایتهایی که به محتوای ضعیف و تبلیغات تهاجمی متکی بودند، راهاندازی شد.

 

بسیاری از آنها وب سایت های وابسته بوده اند، اگرچه نه همه.

 

 

اکثریت از مطالب محتوا به عنوان محرک بازدیدکنندگان اصلی خود استفاده کردند. معمولاً ما می شنویم که گوگل به مردم می گوید دقیقاً این کار را انجام دهند.

 

با این وجود، کیفیت محتوا در وبسایتهای آسیبدیده، با تبلیغات بسیار رایج، بسیار پایین بود. شما متوجه وب سایت ها می شوید. شما به احتمال زیاد از آنها دوری کنید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\3.png

در حالی که گری به ما برای جایگزینی شهرت داشت، او فهرستی از مناطقی که آنها به آن پرداخته اند جدا از این ادعا به ما ارائه نکرد:

 

این به ما میگوید که باید با E-A-T انجام شود، و وبسایتهای تأثیرگذار نشان میدهند که حوزههایی که روی آن متمرکز شده است برخی یا همه موارد زیر بوده است:

 

تبلیغات خیلی زیاد

مطالب لاغر.

هایپرلینک ضعیف با کیفیت بالا

محتوای ضعیف مواد با کیفیت بالا.

پیوندهای وابسته تهاجمی

بینابینی بسیار زیاد

آگهی های گمراه کننده (تبلیغاتی که به نظر محتوای محتوا هستند).

نامتناسب نسبت مواد اولیه محتوای اولیه/محتوای مکمل.

اگر میخواهید درباره E-A-T و نکات رتبهدهندگان با کیفیت بالا تجدید نظر کنید، یکی را در اینجا خواهید یافت.

 

از دهان اسب

جن اسلگ در بهینه سازی وب برایتون در سال 2017 با گری ایلیز در مورد این موضوع مصاحبه کرد.

 

در اینجا متنی از بحث آنها است.

 

تجاری

 

ادامه تحصیل در زیر

 

وقتی به فرد رسید، همه چیز به اینجا رسید تا به بعد:

 

فرد، نه فرد

گری در مصاحبه تاکید کرد که فرد عنوان هر یک از جانشینان ناشناس است. همانطور که در بالا مشهور است، همه اینها به درستی و برای او خوب است که بیان کند، اما برای متخصصان بهینه سازی وب کمی بی تاثیر است.

 

به همین دلیل ما معمولاً به یک جایگزین اشاره می کنیم.

 

گوگل دوست ندارد ما به بهروزرسانیها اهمیت بدهیم

گری در ادامه متوجه می شود،

 

آنها انصافاً ما صرفاً وقت خود را متمرکز کردهایم و به جای تجزیه و تحلیل بهروزرسانیها و تعقیب معیارهایی که آنها پیشنهاد میکنند، روی مونتاژ خواستههای افراد تمرکز میکنیم.

 

اکثر به روز رسانی ها غیرقابل اجرا هستند

با دو تا چند به روز رسانی در روز، گری به درستی فاکتور می کند که تقریباً همه موارد غیرقابل اجرا مانند ساختار عبارات در یک صفحه وب در یک زبان انتخاب شده را مورد توجه قرار می دهند.

 

تجاری

 

ادامه تحصیل در زیر

 

من فقط باید با استفاده از عبارت بیشترینتاکید کنم.

 

هایپرلینک ها مهم هستند

گری می گوید

 

او کمی زبان زد است، با این حال واضح است که {که} هدف باید ساخت محتوای محتوای با کیفیت بالا باشد که لینکها را ترسیم کند.

 

این اطلاعات یا مختص فرد نیست، با این حال، قیمت آن را ذکر کنید.

 

پرسش و پاسخ با گری ایلیز

شما می توانید ویدیوی کامل مصاحبه را در زیر مشاهده کنید. بخش در فرد در ساعت 4:30 شروع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي

خرید رپورتاژ آگهی و بررسی مزایای و معایب سئو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز